Bayılıyorum ben bu sucuklu yumurtaya yaaa :)
 Hele yumurtanın sarısına ekmekle patlatıp,şelale gibi akması yokmu.
Nasıl güzel bir lezzettir yarabbim :)  
Herkes nasıl yapıldığını biliyordur ama
Belki bir öğrenci yada mutfağa yeni girmiş biri şimdi bu tarifi almak ister 
Onlar için nasıl yapıldığını yazalım :)



Malzemeler: 

Sucuk ve yumurta miktarı sizin kişi sayısına  ayarlanır
5 yemek kaşığı Sıvı yağ
Varsa kişi başına 2 Yumurta yoksa
Diyelim ki 3 kişisiniz 4 yumurta kırın
Sucuk
Tuz



Yapılışı:
 Öncelikle sucukları ince ince dilimleyelim...
Sonra tavamıza birazcık sıvı yağ koyalım..
Ve ocağı kısık ateş ayarın da tutarak
Sucukları önlü arkalı kızartalım..
Yani biraz kızarınca diğer tarafını çevirin,
Buna önlü arkalı denir gençler :)
İsterseniz yumurtayı çırpmadan kıralım ve kapak kapatıp kısık ayarda pişirin yada
Yada kâse'ye (tas) kırıp çok az tuz serpin,
Varsa yumurtaya 1 yemek kaşığı yumurtaya süt ekleyin yoksa su' da eklenebilir.
Yumurtayı az çırparsanız daha bir kabarır pişerken unutmayın :)

6 yorum:

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı cumalar, ellerinize sağlık. Çok leziz görünüyor.

Saygılar.

yemekbiraşk dedi ki...

ben yerim :) eline sağlık
sevgiler..

mandalincikmazi dedi ki...

Üffffffffff
nefis görünüyor ...
Ellerine sağlık canım kim sevmez ki bunu ...

Sevil Şahin dedi ki...

tatlım bende çok severim hele şöyle alıcan ekmeği bana bana yicem off bak ağzım sulandı
sen yumurtayı yap ekmeği alıp geliyorum bene hhehehe

mutfagabuyrun dedi ki...

insanın görünce nesıl canı çekiyor yaaa.ellerine sağlık.sevgiler.

ahsen58 dedi ki...

bende çok seviyorum kahvaltıların olmazsa olmazı ellerine sağlık canım

Yorum Gönder

 
Blogger Templates