Tuz yerine az şeker ekleyin..
Hafif ateşte olsun

Afiyetle yiyin ;)

4 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

Hahaha denicem bunu pat pat:)

mutfagabuyrun dedi ki...

hiç denememiştim şekerli mısırı.merak ettim gerçekten tadını.denemek lazım.sevgiler.

özlem dedi ki...

DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN

HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİ BAŞLIYOOOR!!

http://hobidunyam.womanforum.net tarafından düzenlenen
yemek etkinliklerinin 8.si olan "KURBAN BAYRAMI SOFRALARI" Etkinliğine
ben yesilmutfaktantarifler- özlem ev sahibeliği yapacağım

30 KASIM -20 ARALIK tarihleri arasında düzenlenen etkinliğimize katılmak için dilediğiniz çeşitte lezzetler hazırlayıp resmiyle birlikte tariflerinizi blogunuzda yayınlayıp bana haber bırakmanız yeterli olacaktır. Blogu olmayan arkadaşlar da omeoz@hotmail.com.tr adresine mail atarak isimlerini de belirterek katılabilirler hepinizi bekliyorum.

Ayrıca bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.Davetiyeyi ulaştıramadığım arkadaşlarım lütfen şimdiden kusuruma bakmasınlar.

NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...

Hepimize kolay gelsin.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Biz çocukken bunu şekerli top gibi yaparlardı bayılırdım ellerine sağlık canım sevgiler hayırlı pazarlar

Yorum Gönder

 
Blogger Templates