12 ocak 2006 perşembe günü hayatıma giren, Hayatım için:
Seni çok seviyorum nişanlım..






Budaa Aşk'lı Kedi dilli tiramisu :)

Malzemeler:

1 paket kedi dili bisküvisi -24 adet

Krema için:

4 s.b. süt
3 k.f. şeker
3 k.f. un
Yarım santim kadar küçük damla sakızı (olmasada olur)
200 gr. Labne peyniri

Bisküvileri ıslatmak için:

1 büyük neskafe fincanına yeticek kadar sıcak su
1 yada isteğe bağlı 2 tatlı kaşığı neskafe
2 t.k. şeker

Üzeri için: Bol kakao

Yapılışı:

Tencereye süt,un,şeker,damla sakızını ekleyip,sürekli karıştırarak pişirin.
Pürüzlü olmasın, olurda pürüzlü olursa mikserden geçirin.
Orta ateşte pişmiş kremayı sürekli karıştırarak soğutun..
Soğuduktan sonra labne peynirini ekleyip,iyice karıştırın..
Bir taraftan sıcak suya neskafeyi ve şekeri ekleyip karıştırın..
Bir sıra bisküvileri borcama dizin,şekerli kısım üste baksın.
Sıcak neskafeden kaşık yardımıyla ıslatın..
Kremanın yarısını üzerine döküp,her tarafına yayın.
Kalan bisküvileri'de dizip, tekrar neskafeyle ıslatın..
Kalan kremayı'da üzerine döküp yaydıktan sonra..
Evde bulunan süzgecimize kakao koyup, kremanın her tarafını kaplıyacak
şekilde serpin.Ben kağıda kalp çizip kesmiştim,kuzenimin yardımıyla böyle şekilli yaptım :)
Yardım ederken bu bisküvinin adı kaynana dilimi diye ciddi ciddi sormazmı :D güldürdü beni :)

Afiyet olsun..

6 yorum:

uğurböceği dedi ki...

ELLERİNE SAAĞLIK.SENİNDE KANDİLİN KUTLU OLSUN.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık canım...

Sevgililer günün kutlu kandilin mübarek olsun ....

Sevgilerimle

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

afiyet sekeler olsun ellerine saglik.. sevgililer gününüz kutlu olsun.. hayirli kandiller diliyorum..
sicacik sevgiler

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis olmuş.
Tüm dularımızın kabul olması dileğiyle, kandilin kutlu olsun.
Sevgiyle kal.

Aybike Ceylan dedi ki...

Harika gorunuyor, ellerinize saglik.

Sevgiler ve selamlar...

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Ellerine sağlık Çileklim...
Afiyetle ve sağlıkla. ..
Sevgilerimi bıraktım 💞

Yorum Gönder

 
Blogger Templates