Herkese günaydın.Keyifli sabahlar ,günler dilerim...


Bugün tarifimde mahlepli kurabiye var.

Bayıl bayıla yediğim bir kurabiye,çok seviyorum :)

Sizinde seviceğinize eminim.Bir an önce tarifimi ekliyim.

Malzemeler:

1 s.b. sıvıyağ
1 s.b. erimiş margarin
1 s.b. süt
6 y.k. pudra şekeri
1,5 t.k. mahlep
Yarım ç.k. tuz
1 kabartma tozu
Un

Üzerine: 1 yumurta sarısı,çörek otu


Yapılışı: Bütün malzemeleri sırasıyla koyun.

Ve ele yapışmayacak şekilde yumuşak bir hamur elde edin.

Küçük küçük istediğiniz şekil vererek tepsiye dizin.

Üzerine yumurta sarısı sürüp, çörek otu serpin..

180 derecede pişirin. (her fırın ayarı farklıdır)



Afiyet olsun..


4 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

mahlep tadını çok severim.ellerine sağlık arkadaşım.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Nasil güzeldir bak simdi o kurabiyeler!! gevrek gevrek. Ellerine saglik canim

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

hehee bunu biliyom ben ya.Benimde bildiğim birşey çıktı sonunda:)olayı geçte olsa çözdüm ben margarin kullanmayınca sert oluyo bu nimetler:)

Ahh ah yine acıktım:)

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis görünüyor ellerine sağlık canım..

Yorum Gönder

 
Blogger Templates