Kolay pizza etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Kolay pizza etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster




Öncelikle şunu belirtiyim. Fotoğraf çooook acele çekilmiş bir fotoğraf.
Eşimin işten geldiği zamana denk getirip yaptım.
Sofrayı kurdum acele fotoğraf çekmem lazım bir yandan oğlum bana gelmek istiyor.

İnşaAllah bir dahakine daha iyi fotoğlarım..
Tarifimiz çok kolay...


Malzemeler:
2 tane ekmek hamuru (Fırınınızdan alınan)
Yazın yaptığım biberli domates (menemenlik) yoksa eğer
3 tane domates
3 tane çarliston biber
1 tatlı kaşığı biber salçası (Yoksa sorun değil)
1 dolu tatlı kaşığı domates salçası
1 yemek kaşığı sıvıyağ
2 yemek kaşığı su
Kekik
İsteğe bağlı nane
Sebzeli çeşni yada tuz
Mısır
Kaşar yoksa peynir
Ve üzerine koymak istediğiniz evde ne varsa
Bu mantar, sosis, salam, sucuk. Allah ne verdiyse!

Yapılışı:

Hamurumuzu un serptiğimiz tezgahta (Sofrada) tepsi boyutuna göre
merdane yardımıyla açın ve tepsiye yerleştirin.
Her iki salçayı bir tasa alıp 1y.k. sıvıyağı ve  su ilave edip karıştırın.
Hamurun üzerine sürün. Varsa menemenlik domatesi heryerine yayın.
Yoksa eğer domatesleri rondoya koyup nane, kekik, tuz ilave edip karıştırın.
Salçalı hamurun üzerine yayın. Biberleri doğrayın üzerine serpin.
Ve mısırdan başlıyarak istediğiniz malzemeyi güzelce doğrayıp hamurun üzerine ilave edin.
Fırın ayarınız normal ısıda çalışıyorsa 200 derecede eğer
derece ayarına göre ısısı yüksekse 185 civarı ayarlayın.

Afiyetle yiyin ;)



Herkese günaydın efendim :)
Ben erken kalktım tabii bebeğim olduğu için,  şimdi tekrar uyudu.
 Hazır o uyumuşken sabah yaptığım tarifimi paylaşiyim sizlerle.
Kış ayında olduğumuz için domates kullanmasını sevmiyorum.
 O yüzden yazın yaptığım menemenlik kavanozlarından kullandım. 

Malzemeler:

1 adet orta boy kavanoz menemenlik
1 yada 2 yumurta
1 tane bayat simit
Sebzeli çeşni
İsteğe bağlı nane,karabiber, pul biber

Yapılışı :

Simiti 3-4cm'lik boyunda dilimledim, eninden de bıçakla kestim.Seramik tavama dizdim.Kavanozu üzerine boşaltıp, biraz sebzeli çeşni döktüm ve çok az fokurdattım.Zaten pişirip kavanozlara koyulduğu için. Üzerine bir, iki yumurta kırın ve kapağını kapatıp kısık ateşte yumurtasını pişirin. .

Afiyet olsun. .
 
Blogger Templates