Bir zamanlar eşim gönlümü almak için
kız bebek hırkası almıştı.
Şimdi ise bir oğlum olucak :)
Şimdi ben bunu nasıl giydiricem :) Ahh ahh :) Bir şekilde evde de olsa giydiricem.
Fotoğrafınıda çekip,büyüyünce göstericem :D
Bebişim 23 hafta 1 günlük :) Eğer 40haftalık doğucaksa Temmuzun ilk haftası
Allah kısmet ederse kucağımda olucak.O günü sabırsızlıkla bekliyorum..
Göbişimi pıt pıt hareket ettiren oğluşum, Yakın zamanda tekmenide bekliyorum..
Seni çok seviyorum , Bazı yemekleri yememe izin vermesende :)

Herkese sevgiler....

9 yorum:

minimutfaktan dedi ki...

Allah hayırlısıyla bebişine kavuşmayı nasib etsin , bence hırkayı sakla oğlanı veren Allah kızı da verir inşaallah.

xcelis dedi ki...

çok sevindim adınıza sağlıkla gelsin inşallah

Unknown dedi ki...

Çok güzel duygular yaşıyorsun,Allah saglık ve sıhatle kucagına almayı da nesip etsin.Artık gıyısınler ortak sende gıydır boşver :)Yemeklerden eksik kalsanda dogdugunda yersın artık.

herşey tadında dedi ki...

allah sağlıklı sıhhatli kolaylıkla doğum yapmayı nasip etsin bayıldım bayıldım samimiyetine bloğunun güzelliğine oku oku bu saati ettim yani tatlımm;) izmirde olsan kesin tanışmak isterdim senle annene olan sevgini anlatmışsın aynı duyguları ben hala yaşıorum :( ama yapıcak bişey yoksevgiler

Tuğba Mutfakta dedi ki...

Tahminim oğlunuz 25 haftalık olmuştur.Allah hayırlı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin.Müthiş bir duygu..sevgiler..

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

bebek heyecanı sardı ondan mı bu kadar kayıpsın:)

asuman dedi ki...

ah canım benim daha dün düğününe davet etmistin şimdi çilek kukulu bebisinimi bekliyorsun allah analı babalı nasıp etsin tatlım .kusura bakma epeydir uğrıyamadım sana .bende beklerim emi kampanyalarım var belki ilgilenirisin ..sevgiler

Mucit Anne dedi ki...

Merhaba,
Umarım hayırlısıyla kucağınıza alırsınız. Hamilelik bazen özleniyor. Keyfini çıkarın derim.

Ben de bloguma beklerim.

Sevgiler...

türkü dinle dedi ki...

hayırlısı olsun hakkında

Yorum Gönder

 
Blogger Templates